„Pastarųjų metų vadinamieji slapto pirkėjo tyrimai rodo, kad mūsų darbuotojams pavyksta ne tik išlaikyti aukštą klientų aptarnavimo lygį, bet ir jį kelti, o tai yra vienas svarbiausių mūsų tikslų,“ – sako „If“ filialo Lietuvoje direktorė Žaneta Stankevičienė. „Mūsų įmonėje ne tik įdiegtas klientų aptarnavimo standartas, bet ir daug dėmesio skiriame darbuotojų mokymams. Aukšta aptarnavimo kokybė yra mūsų organizacinės kultūros ašis, kurią puoselėjame ne tik mes, bet ir mūsų kolegos Baltijos ir Skandinavijos šalyse. Labai džiaugiamės ir didžiuojamės šiuo įvertinimu“, – sako Ž.Stankevičienė.
Praėjusiais metais „If“ buvo surinkusi 91 proc. ir užėmė antrą vietą geriausiai klientus aptarnaujančių ne gyvybės draudimo bendrovių reitinge.
Atlikdama tyrimą „Spect Dive“ atsižvelgia į tokias kriterijų kategorijas kaip poreikių išsiaiškinimas, darbuotojo bendravimo kultūra ir išvaizda, aptarnavimo vietos tvarka, pasiūlymo ar sprendimo pateikimas ir kita.
Nuoroda į „Spect Dive“ pranešimą