Jeigu pavėlavote arba kelionė neįvyko:
- Jeigu pavėlavote į kelionę dėl nuo Jūsų nepriklausančių priežasčių (pvz. eismo įvykio pakeliui į oro uostą) kreipkitės į keleivių aptarnavimo tarnybą ir gaukite raštišką patvirtinimą apie įvykį. Jeigu patirsite papildomų išlaidų, išsaugokite kvitus ir čekius.
- Dėl nesklandumų kelionėje informuokite mus užpildydami pranešimą internetu. Būtinai nurodykite savo kontaktinį telefono numerį ir el. pašto adresą.
- Kartu su pranešimu, atsiųskite mums dokumentus, susijusius su kelionės nesklandumais. Jeigu tokios galimybės nėra - atsiųskite juos vėliau el. paštu sveikata.zalos@if.lt.
Kokius dokumentus pateikti?
Jeigu neišvykote į kelionę ar turite grįžti anksčiau nei planavote (pvz. dėl ligos):
- Medicininius dokumentus (pvz. gydytojo išrašytą dokumentą, jog neišvykote dėl ligos).
- Išlaidas, kurias prašote kompensuoti patvirtinančius dokumentus (pvz. lėktuvo bilietų kopijas, apmokėjimo kvitus, viešbučio rezervacijos kopijas ir tt.).
- Mirties atveju - mirties liudijimą.
Jeigu nepasiekėte savo kelionės tikslo dėl jungties praradimo:
- Kelionės bilietų užsakymo išklotinę, kur matytųsi reiso numeriai, išvykimo datos ir laikas bei keleivių įlaipinimo kortelių kopijas.
- Patirtų išlaidų kvitus/ išrašus (pvz. už naujų bilietų pirkimą, išlaidas už viešbutį).
Atlyginant nuostolius išskaičiuojama draudimo sutartyje nustatyta išskaita.