Privatumo politika
Mūsų privatumo pranešimas ir jūsų asmens duomenų tvarkymo principai
Naudodamiesi mūsų paslaugomis ir bendraudami su mumis, jūs patikite mums daug informacijos. Mes rimtai žiūrime į šią atsakomybę ir su visais jūsų asmens duomenimis elgsimės vadovaudamiesi geriausia praktika ir duomenų apsaugos taisyklėmis, ypač Europos Sąjungos bendruoju duomenų apsaugos reglamentu Nr.2016/679 (toliau – BDAR). Toliau aprašyti asmens duomenų tvarkymo principai taikomi bet kokiam mūsų atliekamam jūsų asmens duomenų tvarkymui, įskaitant mūsų svetaines ir mobiliąsias programėles (pvz., mūsų svetainę „Mano If“, mobiliąją programėlę „If Mobile Baltics“ ir kt.). Taip pat jūsų, kaip mūsų esamo ar potencialaus kliento, darbuotojo, bendradarbiavimo partnerio ir kt., duomenų tvarkymui.
Kas atsakingas už jūsų asmeninę informaciją?
Asmens duomenų valdytojas yra If P&C Insurance AS, registracijos numeris Nr. 10100168, Lõõtsa 8A, 11415 Talinas, Estijos Respublika, Lietuvoje veikianti per filialą If P&C Insurance AS filialas (kodas 302279548, buveinė – T. Narbuto g. 5, 08106, Vilnius) (toliau – „If“ arba „mes").
Jei kils klausimų dėl jūsų asmens duomenų tvarkymo, susisiekite su mūsų duomenų apsaugos komanda rašydami mums, kaip nurodyta skyriuje „Jūsų kontaktas“.
Jūsų teisės
Jūsų teisės, susijusios su jūsų asmens duomenimis ir kaip jomis pasinaudoti
Norime būti skaidrūs dėl informacijos, kurią turime apie jus, ir norime užtikrinti, kad ji būtų tiksliai atnaujinta. Jei norite pasinaudoti bet kuria iš toliau nurodytų savo teisių, visada galite susisiekti su mūsų duomenų apsaugos pareigūnu DPO@if.lt. Jei norite gauti mūsų turimų jūsų asmens duomenų kopiją, vadinamąjį "duomenų išrašą", savo prašymą atsiųskite el. paštu dsar@if.lt arba paprastu paštu If P&C Insurance AS filialui, adresu T. Narbuto g. 5, 08106, Vilnius.
Atkreipkite dėmesį, kad prieš pradėdami nagrinėti Jūsų prašymą, turėsime patvirtinti jūsų tapatybę.
Daugiau informacijos apie savo teises visada galite rasti Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos svetainėje www.vdai.lrv.lt
Teisė būti informuotam
Jūs turite teisę gauti informaciją apie tai, kaip mes tvarkome jūsų asmens duomenis. Tokią informaciją teikiame šiame privatumo pranešime ir atsakydami į jūsų klausimus.
Teisė reikalauti ištrinti asmens duomenis („Teisė būti pamirštam")
Jūs turite teisę prašyti, kad jūsų asmens duomenys būtų ištrinti. Ši teisė taikoma, pvz., asmens duomenims šiais atvejais:
- asmens duomenys nebereikalingi tam tikslui, kuriuo jie buvo renkami ar kitaip tvarkomi. , jūsų draudimo sutartis pasibaigė ir jūs nebegalite reikalauti draudimo išmokos (ieškinio senaties terminas yra suėjęs);
- jūs atšaukiate mums duotą sutikimą tvarkyti asmens duomenis. Pvz., anksčiau sutikote dėl tiesioginės rinkodaros el. paštu ar SMS žinute, ir tokį sutikimą atšaukiate;
- mes remiamės teisėtu interesu tvarkyti jūsų asmens duomenis, tačiau jūs manote, kad mūsų interesas nėra svarbesnis už jūsų interesus ir teises. Pvz., tais atvejais, kai jūsų duomenis tvarkome rinkodaros tikslais;
- jūsų asmens duomenis naudojome neteisėtai. Pvz., jei jūsų duomenis saugojome ilgiau nei būtina;
- mes esame teisiškai įpareigoti ištrinti Jūsų asmens duomenis. Pvz., tais atvejais, kai teisės aktai numato maksimalų leistiną duomenų saugojimo terminą;
- nėra jokio kito teisinio pagrindo toliau tvarkyti jūsų asmens duomenis.
Atkreipkite dėmesį, kad „teisė būti pamirštam" taikoma tik tam tikromis sąlygomis. Mes, kaip draudimo bendrovė, turime teisinę prievolę (pvz., Buhalterinės apskaitos įstatymą) saugoti sudarytas draudimo sutartis, išmokų duomenis ir kitą informaciją (įskaitant jūsų asmens duomenis) griežtai apibrėžtą laikotarpį. Be to, gali būti ir kitų situacijų, kai negalime ištrinti jūsų asmens duomenų, pvz., jei asmens duomenys vis dar reikalingi tvarkymui tuo tikslu, dėl kurio informacija buvo surinkta, mūsų interesas tvarkyti asmens duomenis nusveria jūsų interesą juos ištrinti ir pan. Todėl ne visais atvejais galėsime ištrinti visus jūsų duomenis bet kuriuo metu.. Tačiau tokiais atvejais mes nustosime tvarkyti jūsų asmens duomenis bet kokiais kitais tikslais, išskyrus tuos, dėl kurių šių duomenų ištrinti negalime.
Teisė reikalauti ištaisyti duomenis
Jūs turite teisę reikalauti, kad mūsų turimi duomenys apie jus būtų ištaisyti, anonimizuoti arba ištrinti, jei ši informacija yra neteisinga, klaidinanti ar neišsami. Jūs taip pat turite teisę papildyti savo duomenis, jei trūksta kažko svarbaus.
Teisė susipažinti su duomenimis (teisė gauti „duomenų išrašą")
Jūs turite teisę gauti asmens duomenų, kuriuos turime apie jus, kopiją, taip pat informaciją apie tai, kaip ir kokiais tikslais tvarkome jūsų asmens duomenis.
Teisė į duomenų perkeliamumą
Jūs turite teisę gauti asmens duomenis, kuriuos mums pateikėte tokia forma, kuri leidžia jums perduoti informaciją kitai įmonei. Jums paprašius, mes taip pat galime perduoti informacijos kopiją tiesiogiai kitai įmonei, jei tai techniškai įmanoma.
Teisė apriboti duomenų tvarkymą
Jūs turite teisę prašyti, kad mes apribotume jūsų asmens duomenų tvarkymą. Ši teisė taikoma, pvz., toliau nurodytais atvejais, jei manote, kad:
- mūsų turimi jūsų asmens duomenys nėra tikslūs ir jūs paprašėte mūsų juos ištaisyti;
- duomenų tvarkymas yra neteisėtas;
- mums nereikia jūsų asmens duomenų konkrečiu tikslu, kuriuo jie buvo surinkti;
- jūs paprieštaravote savo asmens duomenų tvarkymui (kaip aprašyta toliau) ir vyksta vertinimas, ar mūsų interesai nusveria jūsų interesus ir teises.
Jūs taip pat turite teisę prašyti, kad apribotume jūsų asmens duomenų tvarkymą, kol vertiname jūsų pateiktą užklausą dėl asmens duomenų tvarkymo.
Teisė nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi
Jūs turite teisę esant tam tikroms aplinkybėms nesutikti, kad jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi. Pvz., jei jūsų asmens duomenis tvarkome rinkodaros tikslais arba jei tam tikromis kitomis aplinkybėmis asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra teisėtas interesas. Jei prieštaraujate tokiam tvarkymui, mes toliau tvarkysime jūsų asmens duomenis tik tuo atveju, jei įvertinsime ir nustatysime, kad mūsų interesai nusveria jūsų interesus ir teises.
Atkreipkite dėmesį, kad ši teisė taikoma tik tam tikromis sąlygomis, nes mes, kaip draudikas, pagal teisės aktus (pvz., Buhalterinės apskaitos įstatymą) privalome saugoti draudimo sutartis, draudimo išmokų duomenis ir kitą informaciją (įskaitant jūsų asmens duomenis) griežtai apibrėžtą laikotarpį. Taip pat gali būti ir kitų situacijų, kai negalėsime ištrinti jūsų asmens duomenų. Jei asmens duomenys vis dar reikalingi tvarkymui tuo tikslu, kuriuo informacija buvo surinkta, mūsų interesas tvarkyti asmens duomenis nusveria jūsų interesą juos ištrinti. Todėl gali būti, kad šia teise negalėsite pasinaudoti visiems ar daliai savo asmens duomenų. Tokiais atvejais mes nustosime tvarkyti jūsų asmens duomenis kitais tikslais.
Teisė atsisakyti tiesioginės rinkodaros
Jūs turite teisę bet kuriuo metu nesutikti, kad jūsų asmens duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais (įskaitant atvejus, kai atliekame su tiesiogine rinkodara susijusį profiliavimą). Jei pranešite mums, kad nebenorite iš mūsų gauti tiesioginės rinkodaros informacijos, mes nustosime ją teikti.
Teisė prieštarauti automatizuotu duomenų tvarkymu grindžiamam sprendimui, kuris daro jums didelį poveikį
Jūs turite teisę prieštarauti automatizuotam mūsų priimtam sprendimui, jei tas sprendimas sukelia teisinių pasekmių arba jei jis jus paveikia iš esmės. Daugiau informacijos apie tai, kaip priimame automatizuotus sprendimus, rasite dalyje „Kaip tvarkome jūsų duomenis automatizuotam sprendimų priėmimui“.
Teisė atšaukti savo sutikimą
Jei tvarkydami jūsų asmens duomenis rėmėmės jūsų sutikimu, turite teisę bet kuriuo metu atšaukti šį sutikimą. Atkreipkite dėmesį, kad šis sutikimo atšaukimas negalioja atbuline tvarka. T.y., jei atšauksite savo sutikimą, mes nustosime tvarkyti jūsų asmens duomenis sutikimo pagrindu. Priklausomai nuo aplinkybių, sutikimo atšaukimas gali turėti įtakos jūsų draudimo apsaugos galiojimui ir mūsų paslaugų prieinamumui.
Teisė pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai
Jei manote, kad jūsų asmens duomenis tvarkėme nesilaikydami duomenų apsaugos taisyklių, galite pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, tačiau rekomenduojame pirmiausia susisiekti su mumis. Apie tai plačiau - dalyje „Jūsų kontaktas“.
Daugiau informacijos apie Jūsų teises galite rasti Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos interneto svetainėje www.vdai.lrv.lt.
Kokius asmens duomenis renkame?
Mūsų renkami asmens duomenys priklauso nuo kiekvieno konkretaus santykio ir/arba atitinkamo draudimo produkto. Jei esate draudėjas arba kreipėtės dėl draudimo išmokos, mes rinksime ir saugosime papildomus jūsų asmens duomenis, lyginant su tais, kurie yra pateikti draudėjo sudarant draudimo sutartį (pavyzdžiui, esate apdraustas pagal savo darbdavio sudarytą draudimo sutartį). Mes taip pat tvarkome įvairius jūsų asmens duomenis, priklausomai nuo to, ar esate draudimo brokeris, agentas, mūsų svetainės lankytojas, liudytojas ar bet kuris kitas asmuo, su kuriuo palaikome santykius, pvz., esate mūsų partneris, darbuotojas ar kandidatas. Mes taip pat galime gauti jūsų asmens duomenis iš oficialių registrų, tokių kaip Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biuro, VĮ Registrų centro, VĮ „Regitra“, LTAĮA „Transeksta“, Valstybinės ligonių kasos, sveikatos priežiūros įstaigų, Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos, policijos, kitų institucijų, mobiliojo ryšio operatorių, taip pat iš mūsų partnerių ar kitų informacijos ir paslaugų įmonių (pvz., UAB „Creditinfo Lietuva“).
Mūsų renkami asmens duomenys dažnai yra susiję su:
- kontaktiniais duomenimis;
- asmens tapatybės nustatymu;
- draudimo sutarties sudarymu ir vykdymu arba pranešto įvykio administravimu (tai gali apimti medicininę ar sveikatos informaciją);
- finansine ar kita informacija, susijusia su jūsų rizikos vertinimu (pvz., kreditingumo informacija);
- rinkodaros nuostatomis;
- „If“ skaitmeninių paslaugų naudojimu.
Dokumente „Kokius asmens duomenis renkame“ (pdf) rasite informacijos tipus ir pavyzdžius, kurie padės suprasti, kokią informaciją mes renkame. Svarbu! Lentelėje pateikiami tik pavyzdžiai. Kiekvienu konkrečiu atveju mes renkame tik informaciją, reikalingą konkretiems santykiams, o ne visus duomenis, pateiktus pavyzdžiuose.
Kokie asmens duomenys tvarkomi ir kokiu tikslu?
Mes tvarkome asmens duomenis beveik visoje savo veikloje, nes tai yra būtina sąlyga, leidžianti mums vykdyti savo verslo veiklą ir suteikti jums geriausias paslaugas. Tikslai, kuriais tvarkome jūsų asmens duomenis, skiriasi priklausomai nuo mūsų santykių su jumis, įskaitant mūsų teikiamas paslaugas ir mūsų tarpusavio bendravimo formą.
Pagrindiniai tikslai, kuriais tvarkome asmens duomenis, yra šie:
A. Bendravimas su jumis ir kitais asmenimis (rinkodaros tikslais žr. H punktą toliau).
B. Vertinimas ir sprendimų priėmimas (automatizuotas ir neautomatizuotas, įskaitant profiliavimą)
i) teikiant draudimo paslaugas (įskaitant draudimo rizikos vertinimą);
ii) nagrinėjant pranešimus apie įvykius, kurie gali būti pripažinti draudžiamaisiais.
C. Draudimo, žalų administravimo, pagalbos ir kitų produktų bei paslaugų teikimas, kurį atliekame patys arba per partnerius, įskaitant remonto ir pagalbos kelyje paslaugas, medicininę pagalbą, nuostolių įvertinimą ir sprendimo dėl draudimo išmokos priėmimą bei ginčų nagrinėjimą. Šiuo tikslu mes taip pat įrašome įeinančius ir išeinančius skambučius, kad dokumentuotume gautą ir perduotą informaciją, nes kai kuriais atvejais trūksta aiškumo dėl to, kas buvo pasakyta skambučio metu, pavyzdžiui, kas pasakyta pokalbyje dėl pranešto įvykio arba prieš perkant draudimą. Tokiu atveju gali prireikti perklausyti pokalbio įrašą, kad galėtume išsiaiškinti, kas buvo sutarta ir išspręsti nesutarimus. Be to, skambučių įrašymas yra būtinas, norint dokumentuoti informaciją, kurios draudėjas ar nukentėjęs asmuo neperduoda kita atkuriama forma.
D. Draudimo įmokų ir draudimo išmokų administravimas
E. Mūsų produktų ir paslaugų kokybės gerinimas. Šiuo tikslu mes taip pat įrašome įeinančius ir išeinančius skambučius, kad gautume grįžtamąjį ryšį, kaip galėtume pagerinti savo paslaugas ir produktus bei ugdytume darbuotojų kompetenciją. Tai taip pat būtina, norint užtikrinti, jog mūsų veikla atitiktų teisinius reikalavimus (pvz., darbuotojo vadovas gali perklausyti darbuotojo pokalbio su klientu įrašą, kad patartų, kaip pagerinti mūsų klientų aptarnavimą). Šiuo tikslu mes naudojame pokalbių įrašus, kiek įmanoma anonimizuota forma.
F. Nusikalstamų veikų, įskaitant sukčiavimą ir pinigų plovimą, prevencija, atskleidimas ir tyrimas, taip pat kitų verslo rizikų analizė ir valdymas. To siekdami, mes taip pat įrašome įeinančius ir išeinančius skambučius, kad išsaugotume potencialiai svarbią informaciją šiam tikslui pasiekti.
G. Apklausų ir duomenų analizės, įskaitant statistinę ir mūsų klientų bazės bei kitų asmenų, kurių duomenis renkame, analizę, rinkos tyrimai, įskaitant klientų pasitenkinimo apklausas, ir įmonės rizikų vertinimas pagal galiojančius teisės aktus (jei reikės, paprašysime jūsų sutikimo).
H. Tiesioginė rinkodara ir individualizuota vartotojo patirtis: (i) teikti rinkodaros informaciją pagal jūsų pageidavimus, apie kuriuos pranešėte mums ar mūsų partneriams (rinkodaros informacija taip pat gali apimti mūsų partnerių siūlomus produktus ir paslaugas, atsižvelgiant į jūsų išreikštus pageidavimus). Mes perduodame rinkodaros informaciją pagal jūsų pageidavimus el. paštu, SMS žinutėmis ir kitomis tekstinėmis žinutėmis, paštu ar telefonu. (ii) Teikti suasmenintą naudotojo patirtį, kai naudojatės „If“ skaitmeninėmis paslaugomis, trečiųjų šalių svetainėmis ar socialiniais tinklais. Teikiame jums pritaikytą informaciją ir reklamą, identifikuojame jus „If" darbuotojui, kuriam siunčiate pranešimus naudodamiesi „If" skaitmeninėmis paslaugomis. Čia pateikiama daugiau informacijos apie „Išplėstinę analitiką ir tikslinę rinkodarą“.
I. Verslo ir infrastruktūros valdymas bei IT saugumo užtikrinimas pagal mūsų vidaus politiką ir procedūras, įskaitant apskaitos politiką ir procedūras; sąskaitų išrašymas ir įmokų surinkimas; IT sistemų veikimo užtikrinimas; klientų aptarnavimo kanalo klaidų aptikimas (įskaitant svetainės veiklos stebėjimą, siekiant užtikrinti, kad mūsų sistemos ir paslaugos veiktų taip, kaip tikėtasi ir kaip numatyta); duomenų ir svetainių priegloba; duomenų analizė; veiklos tęstinumo užtikrinimas; dokumentų valdymas; duomenų ir paslaugų vientisumo bei saugos užtikrinimas (pvz., vidaus auditas, incidentų registrų kūrimas, įspėjimo sistemų veikimas).
J. Skundų, atsiliepimų ir užklausų tvarkymas, prieiga prie duomenų arba prašymų ištaisyti duomenis administravimas, kitų su asmens duomenimis susijusių teisių laikymosi užtikrinimas.
K. Teisės aktų reikalavimų (įskaitant įstatymus, kurie taikomi mūsų veiklai už jūsų gyvenamosios šalies ribų), pvz., įstatymų ir kitų teisės aktų, susijusių su draudimo veikla, pinigų plovimu, tarptautinėmis sankcijomis ir kova su terorizmu, laikymasis; teismo proceso ir teismo nutarčių ar sprendimų laikymasis; atsakymai į valdžios įstaigų, įskaitant esančias už jūsų gyvenamosios šalies ribų, užklausas ir reikalavimus.
L. Mūsų teisių apsaugoti savo ir mūsų grupės įmonių ar partnerių verslą ir apsaugoti mūsų ir mūsų grupės įmonių ar partnerių, jūsų ar kitų asmenų teises, privatumą, saugumą ar nuosavybę įgyvendinimas; teisinių priemonių naudojimas, kad apribotume savo nuostolius.
M. Perdraudimas. Didžiąją dalį savo rizikų perdraudžiame, todėl galime dalytis asmens duomenimis su perdraudiku tiek, kiek tai būtina norint naudotis paslauga, kad galėtume perdrausti savo riziką arba pateikti pretenziją perdraudikui.
Dokumente „Kokie asmens duomenys tvarkomi ir kokiu tikslu“ (pdf) lentelėje pateikiama asmens duomenų, kuriuos tvarkome, jei jų reikia, siekiant kiekvieno iš pirmiau aprašytų pagrindinių tikslų, tipų santrauka. Asmens duomenys bus tvarkomi šiais tikslais tik tuo atveju, jei tai atitiks taikomų teisės aktų reikalavimus.
Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas
Teisinis pagrindas, kuriuo remiamės tvarkydami jūsų asmens duomenis, priklauso nuo konkrečios veiklos pobūdžio ir tikslo. Jūs neprivalote mums atskleisti asmens duomenų, tačiau tais atvejais, kai duomenų tvarkymas yra būtinas sutarties parengimui ar vykdymui, mums reikalingi jūsų duomenys, kad galėtume teikti savo paslaugas ir vykdyti savo įsipareigojimus. Tuo atveju, jei nepateiksite mums būtinų asmens duomenų, mes negalėsime jums suteikti savo paslaugų.
Paprastai jūsų asmens duomenis tvarkome:
- jūsų (ar kito asmens) draudimo sutarties parengimui, sudarymui ar vykdymui. Pvz., šiuo pagrindu mes tvarkome duomenis apie jus ir jūsų apdraustą turtą, taip pat su draudimo rizika susijusius duomenis, kuriuos pateikėte pats arba kuriuos surinkome prieš sudarydami sutartį, taip pat duomenis, surinktus nagrinėjant pranešimus apie įvykius ir žalas. Remdamiesi šiuo teisiniu pagrindu, mes taip pat įrašome telefoninius ar internetinius pokalbius su jumis tam, kad dokumentuotume jums pateiktą ir iš jūsų gautą informaciją dėl draudimo, jūsų lūkesčių ir poreikių ar praneštos žalos;
- mūsų ar trečiųjų šalių teisėto intereso pagrindu. Vertindami teisėtą interesą, nustatome, jog turime teisėtą interesą tvarkyti asmens duomenis, kai tvarkymas yra būtinas šiam tikslui pasiekti ir kai mūsų interesas yra svarbesnis už jūsų interesą bei teises neleisti tvarkyti jūsų asmens duomenų šiuo tikslu. Šiuo pagrindu asmens duomenys tvarkomi, pvz., kai tvarkome jūsų asmens duomenis rinkodaros pranešimams ir klientų pasitenkinimo apklausoms, skirtoms jums, arba kai duomenų tvarkymas yra būtinas bendradarbiavimui su mūsų verslo partneriais;
- jūsų ar kito asmens gyvybinių interesų apsaugai. Pvz., kelionės draudimo įvykio atveju galime keistis informacija su ligoninėmis, kad užtikrintume, jog būtų atliktos būtinos medicininės procedūros ir suteikta pagalba;
- Dėl teisinės prievolės. Pvz., mes privalome Lietuvos transporto priemonių draudikų biurui pateikti duomenis apie Jūsų transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomąjį draudimą;
- jūsų sutikimo pagrindu. Jei davėte mums sutikimą tvarkyti jūsų asmens duomenis, pvz., dėl sveikatos duomenų tvarkymo, arba sutikote, kad duomenys būtų tvarkomi išplėstinės analitikos ir tikslinės rinkodaros tikslais (sutikote, kad slapukai būtų naudojami išplėstinei analitikai ir tikslinei rinkodarai) ( angl. Advanced Analytics and Targeting).
Dokumente „Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas“ (pdf) lentelėje aprašomi pagrindiniai teisiniai pagrindai, atitinkantys tikslus, kuriais tvarkome jūsų asmens duomenis.
Kiek laiko saugome jūsų asmens duomenis?
Mes saugosime jūsų asmens duomenis tiek laiko, kiek reikės, kad (i) būtų pasiekti tikslai, kuriems jie buvo surinkti, (ii) įvykdytume jūsų draudimo sutartį arba atliktume ikisutartinius veiksmus prieš sudarant sutartį, arba (iii) būtų laikomasi mūsų teisinių ir reguliavimo įsipareigojimų ir reikalavimų. Jūsų asmens duomenų saugojimo laikotarpis, priklauso nuo jūsų konkretaus galimo ieškinio teisinio pagrindo (ieškinio senaties), buhalterinės apskaitos įstatymų reikalavimų ir kitų veiksnių.
Nereikalingi arba nesusiję asmens duomenys bus ištrinti arba nuasmeninti. Anonimizuota informacija gali būti naudojama statistiniais ar kitais teisėtais komerciniais tikslais. Kadangi ši informacija nebegali būti susieta su jumis ir todėl nebėra asmens duomenys, mes pasiliekame teisę saugoti ir naudoti tokią anoniminę informaciją neribotą laiką.
Surinktų asmens duomenų saugojimo laikotarpiai, atsižvelgiant į tvarkymo tikslą, aprašyti dokumente „Kiek laiko saugome jūsų asmens duomenis“ (pdf).
Kaip tvarkome jūsų duomenis automatizuotam sprendimų priėmimui?
Automatizuotas sprendimų priėmimas reiškia, kad sprendimą priima kompiuterinė sistema, nedalyvaujant mūsų darbuotojui, remiantis iš Jūsų gauta ar iš kitų šaltinių surinkta informacija (žr. žemiau). Mes visada informuosime jus iš anksto, kai priimsime automatizuotus sprendimus, kurie gali turėti reikšmingos įtakos jums, ir, žinoma, taip pat paprašysime jūsų sutikimo, jei to reikalauja teisės aktai.
Visada galite susisiekti su mumis ir paprašyti peržiūrėti automatizuotai priimtą sprendimą bei atsižvelgti į bet kokią jūsų pateiktą papildomą informaciją ir aplinkybes.
Mes naudojame automatizuotus sprendimus savo pardavimo ir žalų administravimo procesuose ir tikimės tokiu būdu suteikti jums geresnes ir sklandesnes paslaugas.
Draudimo pardavimo procese
Draudimo pardavimo procesuose naudojame automatizuotą sprendimų priėmimą. Tai reiškia, kad jūsų draudimo įmoka apskaičiuojama naudojant algoritmą, o mūsų sistema automatiškai praneša jums apie jums siūlomą draudimo įmoką.
Automatizuotas sprendimas grindžiamas surinkta informacija apie jus (pvz., jūsų amžių, gyvenamąją vietą, ankstesnius draudimus ir ankstesnius įvykius ir išmokas, jūsų finansinius duomenis) ir apdraustiną turtą (pvz., transporto priemonės ar pastato informacija iš oficialių registrų, telematikos duomenys, transporto priemonės gamintojo duomenys, asmens kreditingumo reitingas). Ši informacija turės įtakos jūsų draudimo rizikos įvertinimui ir draudimo įmokos dydžiui.
Jūsų duomenys analizuojami statistiškai kartu su visų mūsų klientų draudimo rizikos duomenimis. Algoritmas nustato, ar tikimės, kad jūsų būsimų nuostolių rizika bus didesnė ar mažesnė, atsižvelgiant į aukščiau pateiktą informaciją. Jūsų draudimo įmoka nustatoma dėl šio automatizuoto sprendimų priėmimo proceso ir yra pagrįsta visos informacijos vertinimu.
Automatizuotas sprendimų priėmimas taip pat gali būti naudojamas siekiant nustatyti, kokią draudimo apsaugą galime jums pasiūlyti. Automatizuotas sprendimas gali apriboti draudimo apsaugą, kuri jums teikiama mūsų skaitmeniniuose kanaluose, atsižvelgiant į jūsų transporto priemonės ar pastato duomenis ir jūsų ankstesnį draudimą bei įvykius.
Jei nenorite, kad priimtume automatizuotą sprendimą, arba nesate patenkinti sprendimu, galite susisiekti su mumis ir įsigyti draudimą, padedant pardavimų darbuotojui arba paprašyti mūsų peržiūrėti priimtą sprendimą.
Žalų administravimui
Kaip „If“ skaitmeninių paslaugų dalį, žalų administravimo procese naudojame automatizuotą sprendimų priėmimą. Automatizuoti sprendimai grindžiami informacija, kurią mums pateikėte (įskaitant nuotraukas) ir/arba iš kitų šaltinių (pvz., remonto įmonės pateikta informacija apie turto atkūrimo išlaidas). Priklausomai nuo draudimo rūšies, priimdami sprendimą galime naudoti skirtingus informacijos šaltinius. Pvz., tai gali būti duomenys apie pavogto daikto rinkos vertę arba transporto priemonių gamintojų ir remonto įmonių skaičiavimai, kurie gali būti naudojami automatiškai apskaičiuoti teisingą draudimo išmokos sumą. Mes naudojame algoritmus, kad įvertintume pranešimą apie įvykį, kuris gali būti pripažintas draudžiamuoju, kad nustatytume žalos (nuostolių) dydį, taigi, kad priimamas sprendimas visiškai ar iš dalies atlyginti žalą arba net atsisakyti mokėti draudimo išmoką būtų pagrįstas. Negalite užginčyti tokio automatizuoto sprendimų priėmimo, tačiau galite susisiekti su mumis ir paprašyti mūsų peržiūrėti priimtą sprendimą.
Analitika ir rinkodaros komunikacija
1. Įžanga
Mes galime rinkti ir analizuoti jūsų informaciją, pvz., informaciją, surinktą jums bendraujant su mumis mūsų svetainėse / programėlėse su draudimu susijusios informacijos ir kitų pranešimų siuntimui, kurie jums gali būti naudingi. Taip pat teikiant jums pritaikytą reklamą ir turinį bei analizuojant savo paslaugas.
Siekdami užtikrinti tokią komunikaciją, reklamą ar atlikti aukščiau minėtą analitiką, dažniausiai atliekame profiliavimą. Profiliavimas reiškia vartotojų elgesio supratimą arba tikėtino elgesio ir interesų numatymą, remiantis įvairia informacija, kurią turime apie jus. Rinkodaroje naudojame profilius, kad siųstume pranešimus, kurie, mūsų manymu, jums yra aktualiausi, ir vengiame siųsti ar rodyti nesusijusią komunikaciją ar reklamą. Jūs turite teisę nesutikti su profiliavimu susijusia tiesiogine rinkodara (žr. dalį „Sutikimo atšaukimas“).
Todėl galime:
i. siųsti jums pritaikytą tiesioginę rinkodarą (jei reikia, visada gavus sutikimą);
ii. pritaikyti turinį mūsų skaitmeninėse paslaugose, svetainėse, programėlėse, el. laiškuose;
iii. rodyti jums aktualią reklamą socialiniuose tinkluose, internetinėje žiniasklaidoje ar internete;
iv. tobulinti paslaugas naudojant analitiką.
2. Duomenų šaltiniai
Reklamos ir analitikos tikslais galime naudoti įvairius duomenis, surinktus apie jus iš įvairių šaltinių (žr. „Kokius asmens duomenis renkame?“).
Be to, mes naudojame informaciją, surinktą bendraujant su jumis mūsų svetainėse / programėlėse. Ši informacija renkama naudojant slapukus ir kitus internetinius identifikatorius bei laikantis jūsų slapukų nustatymų ir mūsų slapukų politikos (žr. „Slapukų politika“).
Mes taip pat galime gauti informaciją iš savo partnerių ar įmonių, kurios bendradarbiauja su mumis, kad galėtume su jumis susisiekti ir, pvz., pateikti jums draudimo pasiūlymus.
Daugiau informacijos rasite 5 ir 6 dalyse.
3. Rinkodaros kanalai ir tikslai
3.1. Elektroninė ir tiesioginė rinkodara
Siekdami užtikrinti, kad esate tinkamai apdrausti, ir teikti jums geriausią klientų aptarnavimą bei mūsų draudimo produktus, galime susisiekti su jumis įvairiais komunikacijos kanalais pvz., telefonu, SMS žinute ar el. paštu (jei reikia, gavę jūsų sutikimą). Mes siunčiame rinkodaros pranešimus remdamiesi įvairiais veiksniais, pvz., duomenimis, kuriuos mums pateikėte pirkdami draudimą, duomenimis, kuriuos gavome apie jus iš kitų šaltinių, pvz., oficialaus registro, kur duomenis leidžiama naudoti šiais konkrečiais tikslais. Mes taip pat galime susisiekti su jumis remdamiesi jūsų bendravimu su mumis per mūsų svetaines / programėles arba remdamiesi informacija, gauta iš mūsų bendradarbiavimo partnerių.
Nors galime turėti tam tikros rūšies jautresnių duomenų apie jus, susijusių su jūsų draudimu ir draudimo išmokos mokėjimu (pvz., sveikatos informacijos), niekada nenaudosime jos rinkodaros ar reklamos tikslais, nebent patys to aiškiai paprašytumėte, susisiekę su mumis tiesiogiai arba per mūsų partnerius. Taip pat rinkodaros ar reklamos tikslais niekada nenaudojame kitų tipų jautresnių duomenų, pvz., religinių, politinių ar seksualinės orientacijos.
Galite atsisakyti mūsų tiesioginės rinkodaros pranešimų (žr. „Sutikimo atšaukimas“).
Pavyzdys:
Jei esate mūsų klientas, bet nesate sudaręs su mumis būsto draudimo sutarties, mes galime pateikti jums būsto draudimo pasiūlymą, jei manome, kad jis jums aktualus.
Daugiau informacijos rasite 5 ir 6 dalyse.
3.2. Turinio pritaikymas mūsų skaitmeninėse paslaugose ir svetainėse / programėlėse
Siekdami suteikti jums geriausią vartotojo patirtį, galime pasikliauti tuo, kad, pvz., spustelėjote reklamos nuorodą iš mūsų gautame el. laiške arba apsilankėte konkrečiame mūsų svetainių / programėlių turinyje. Mes galime naudoti šią informaciją, kad pateiktume jums suasmenintą turinį. Jūsų elgesys ar poreikiai gali turėti įtakos vaizdams ar turiniui, rodomam jums mūsų svetainėse / programėlėse. Manome, kad tai jums vertinga.
Pavyzdžiai
1 pavyzdys:
1. Siekdami sukurti pridėtinę vertę jums, kaip „If“ būsto draudimo klientui, galime rodyti jums pritaikytą turinį apie būsto draudimą, kai prisijungiate prie „If“ savitarnos.
2. Jei esate „If“ klientas ir turite automobilį, bet neturite transporto priemonės draudimo „If", galime pateikti jums pritaikytą turinį apie šį produktą.
2 pavyzdys:
Jei jūs, kaip „If“ klientas, už draudimą mokate metinę draudimo įmoką, mes galime naudoti mūsų skaitmeninius kanalus, kad informuotume jus apie galimybę mokėti už draudimą mėnesinėmis įmokomis.
3 pavyzdys:
Kai spustelėsite vieną iš mūsų skelbimų ir apsilankysite mūsų svetainėse / programėlėse, galite pamatyti, kad žiniatinklio turinys buvo suasmenintas jums. Duomenis naudojame tik pagal skelbimą, kurį spustelėjote, ir mediją, iš kurios gavote.
Daugiau informacijos rasite 5 ir 6 dalyse.
3.3. Reklama socialinės žiniasklaidos platformose
Mes reklamuojamės socialinės žiniasklaidos platformose ir naudojame tikslines auditorijas, kad pateiktume jums reklamas ir turinį, kuris, mūsų manymu, jums aktualus.
Nors galime turėti tam tikros rūšies jautresnės informacijos apie jus, susijusios su jūsų draudimu ar mokėta draudimo išmoka (pvz., sveikatos išlaidomis), niekada nenaudosime jos reklamoje socialiniuose tinkluose. Taip pat niekada negauname ir nenaudojame kitų tipų jautresnių duomenų, gautų iš socialinės žiniasklaidos arba rinkodaros ar reklamos tikslais, pvz., religinės, politinės ar seksualinės orientacijos, net jei socialinė žiniasklaida pateikė tikslines grupes, pagrįstas jautresniais duomenimis.
3.3.1. „If“ sukurtos tikslinės grupės
Reklamuodamiesi socialiniuose tinkluose, stengiamės teikti jums aktualias reklamas, atsižvelgdami į jūsų kaip kliento ar potencialaus kliento santykius su mumis.
Socialiniuose tinkluose vykdome duomenimis apie jus pagrįstą tikslinę rinkodarą. Tai gali būti duomenys, pvz., kokius draudimus įsigijote arba kaip sąveikaujate su mumis mūsų svetainėse/programėlėse, remiantis slapukais ar kitais internetiniais identifikatoriais.
Mes naudojame minimalų asmens identifikatorių kiekį – tik tam, kad identifikuotume jus skirtinguose socialinės žiniasklaidos kanaluose. Tai yra identifikatoriai, kuriuos jau patys perdavėte socialinei žiniasklaidai. Socialiniuose tinkluose pateikiame tik minimalius reikalaujamus duomenis, pvz., vardą, pavardę ir el. pašto adresą. Niekada nebendriname informacijos apie tai, kaip pasirinkome auditoriją, kad rodytume jums skelbimus. Duomenys su sukurtomis auditorijomis yra apsaugoti kriptografinės maišos (angl. cryptographic hash) funkcijomis. Tai daroma siekiant užtikrinti, kad perduodant duomenis iš „If“ į socialinę žiniasklaidą, duomenys būtų apsaugoti jų perdavimo metu. Socialinės žiniasklaidos platformos tvarko duomenis tik „If“ vardu ir joms neleidžiama naudoti mūsų klientų duomenų kitais nei mūsų skelbimų rodymo tikslais.
Vartotojai, kurie nebepriklauso konkrečiai auditorijai, pašalinami tokia pačia eiga. Duomenys atnaujinami kasdien.
Pavyzdžiai:
1. Turite naują automobilį ir automobilis yra apdraustas standartiniu kasko draudimo rizikų paketu. Mes tikime, kad dėl to, jog jūsų automobilis yra naujas, jums naudinga parodyti mūsų plačiausio kasko draudimo privalumus.
2. Jei neseniai apdraudėte savo šunį pas mus, pasistengsime jus išimti iš tikslinės šunų draudimo rinkodaros skelbimų gavėjų grupės.
3.3.2. Socialinės žiniasklaidos sukurtos tikslinės grupės
Remdamiesi socialinės žiniasklaidos platformos turimais ir kontroliuojamais duomenimis, mes galime pateikti savo reklamą savo tikslinėms grupėms. Tai gali būti tokie duomenys kaip amžius, lytis, pomėgiai ir kt., atsižvelgiant į tai, kokius jūsų duomenis turi socialinės žiniasklaidos platforma.
Pagal skirtingas socialinės žiniasklaidos privatumo politikas socialinė žiniasklaida renka skirtingus duomenis apie savo platformos vartotojus. Socialinė žiniasklaida gali priskirti jus konkrečiai tikslinei auditorijai pagal skirtingas savybes. Socialinė žiniasklaida siūlo mums įvairias reklamos galimybes šioms tikslinėms auditorijoms.
- Jei nesate mūsų klientas, bet manome, kad priklausote tam tikrai mus dominančiai tikslinei grupei, galime parodyti jums produktą, kuris, mūsų manymu, atitinka jūsų poreikius.
- Mūsų skelbimai bus rodomi tik mūsų pasirinktai tikslinei auditorijai. Mes neturime informacijos apie šios tikslinės grupės asmenų tapatybę, tačiau jei spustelėsite mūsų skelbimą ir apsilankysite mūsų svetainėse / programėlėse, galime gauti ribotą informaciją apie jus.
Pavyzdžiai:
1. Jei parodėte susidomėjimą kelionėmis, pvz., prisijungiate prie „Facebook“ kelionių grupės arba spustelėjate „Facebook“ skelbimą, susijusį su kelionėmis, galite pamatyti mūsų kelionių draudimo reklamą.
2. Jei neseniai susidomėjote „Facebook“ grupėmis, kuriose dalijamasi informacija apie būsto renovaciją ar įsigijimą, galite matyti mūsų būsto draudimo reklamą.
3.3.3. Tikslinė rinkodara, pagal elgsenos internete duomenis, surinktus naudojant pikselius ar kitus žiniatinklio identifikatorius mūsų svetainėse / programėlėse
Norėdami jus identifikuoti kaip mūsų svetainės lankytoją įvairiuose socialinės žiniasklaidos kanaluose, naudojame pikselių duomenis, sekimo algoritmus ir kitus internetinius identifikatorius (tačiau tik tuo atveju, jei davėte mums sutikimą dėl reklamos ir tikslinės rinkodaros (angl. Advertising and Targeting), t.y. sutikote naudoti reklamos ir tikslinės rinkodaros slapukus. Duomenys yra surenkami konkretaus socialinės žiniasklaidos platformos tiekėjo valdomuose serveriuose. Mes sekimo algoritmams nerenkame jokių asmeniškai identifikuojamų duomenų iš mūsų svetainių / programėlių. Tačiau socialinės žiniasklaidos platformos tiekėjai gali naudoti jų generuojamus identifikatorius kaip dalį duomenų, surinktų per sekimo algoritmus. Socialinės žiniasklaidos platformos tiekėjai gali susieti tokius identifikatorius su jumis kaip socialinės žiniasklaidos platformos vartotoju. Tam daryti įtakos mes negalime, o tokių identifikatorių bei kitų surinktų duomenų naudojimas yra aprašytas kiekvienos socialinės žiniasklaidos platformos privatumo politikoje (žr. nuorodas žemiau). Remdamiesi pikselių duomenimis, sekimo algoritmais ir kitais internetiniais identifikatoriais, galime kurti tikslines grupes įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose, remdamiesi jūsų elgsenos duomenimis, surinktais internete, tokiais kaip apsilankymas konkrečiame puslapyje, draudimo kainos skaičiavimas ir pan. Po to galime aktyvuoti reklamas jums. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kas yra pikselis ir ką jis veikia, skaitykite mūsų slapukų politiką.
Pavyzdžiai:
Jei naršydami mūsų svetainėse / programėlėse susidomėjote mūsų šunų draudimu ir sutikote su mūsų “reklamos ir tikslinės rinkodaros“ slapukais, galime pateikti jums reklamą, susijusią su šunų draudimu, pvz., jūsų privačiame „Instagram“ sklaidos kanale.
Atkreipkite dėmesį, kad negalime daryti įtakos tam, kaip socialinės žiniasklaidos platformos renka duomenis apie jus arba kurie atskiri naudotojai priklauso skirtingoms tikslinėms grupėms. Reklamai pasirenkame tas tikslines grupes, kurios, mūsų manymu, buvo sukurtos remiantis jūsų pačių socialiniuose tiksluose pateiktais duomenimis. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kaip socialinė žiniasklaida renka jūsų duomenis ir kuria tikslines auditorijas, įskaitant informaciją apie teisinį pagrindą, rekomenduojame susipažinti su atitinkamų socialinių tinklų privatumo politika. Čia galite rasti kai kuriuos iš jų:
Instagram privatumo pranešimas
3.4. Reklama internete
Mes rodome reklamą internetinėje žiniasklaidoje ir naudojame tikslines grupes tam, kad jums pateiktume. Mūsų manymu. jums aktualias reklamas ir turinį.
Nors galime turėti tam tikros rūšies jautresnės informacijos apie jus, susijusios su jūsų draudimais ir išmokomis (pvz., sveikatos duomenų), niekada jos nenaudosime reklamai. Taip pat rinkodaros ir reklamos tikslais niekada nenaudojame kitų tipų jautresnių duomenų, pvz., religinių, politinių ar seksualinės orientacijos, net jei ta informacija buvo paskelbta žiniasklaidoje.
3.4.1. „If“ sukurtos tikslinės grupės, pagrįstos jūsų elgesiu mūsų svetainėse / programėlėse
Pvz., kai skelbiame reklamą internetinėje žiniasklaidoje naudodamiesi „Google“ skelbimu tinklu, stengiamės teikti jums aktualius skelbimus, atsižvelgdami į jūsų, kaip kliento ar potencialaus kliento, santykius su mumis. Mes remiamės duomenimis apie jūsų veiksmus mūsų svetainėse / programėlėse, kurie renkami naudojant slapukus ar kitus internetinius identifikatorius. Šio tipo duomenis reklamai internetinėje žiniasklaidoje naudojame tik tuo atveju, jei esate davę sutikimą naudoti „reklamos ir tikslinės rinkodaros“ slapukus. Mes neįtraukiame informacijos, kuri tiesiogiai identifikuoja jus tikslinei auditorijai. Mūsų naudojamiems internetinės reklamos paslaugų teikėjams, įskaitant „Google“, neleidžiama naudoti informacijos, kurią jiems pateikėme apie jus, jokiais kitais tikslais, išskyrus mūsų reklamų rodymą.
Pavyzdžiai:
1. Jei naršydami mūsų svetainėse / programėlėse susidomėjote mūsų motociklų draudimu ir sutikote su „reklamos ir tikslinės rinkodaros“ slapukais, naršydami internetinėje žiniasklaidoje galime jums pateikti reklamą, susijusią su motociklų draudimu, nes manome, kad jis jus sudomins.
2. Tačiau jei neseniai mūsų internetinėje svetainėje apdraudėte savo katiną, mes stengsimės jus pašalinti iš tikslinės reklamos apie augintinių draudimą gavėjų sąrašo.
3.4.2. „If“ sukurtos tikslinės grupės, pagrįstos kita apie jus turima informacija
Mes galime sukurti tikslines grupes, remdamiesi kita informacija apie jus, pvz., jūsų turimu draudimu ar ryšiais su kitais mūsų klientais, reklamos tikslais internetinėje žiniasklaidoje. Duomenys apie asmenis, priklausančius tikslinėms grupėms, yra apsaugoti kriptografine maišos funkcija. Tai daroma siekiant užtikrinti duomenų saugumą perduodant juos iš „If“ internetinės žiniasklaidos pardavėjams. Internetinės žiniasklaidos pardavėjams neleidžiama naudoti mūsų pateiktos informacijos jokiais kitais tikslais, išskyrus mūsų skelbimų rodymą.
Pavyzdys:
Jūs pas mus esate apdraudę būstą, bet nesate apdraudęs namų turto. Manome, kad jums būtų naudingiausia rodyti skelbimus, susijusius su namų turto draudimu.
3.4.3. „If“ sukurtos tikslinės grupės, pagrįstos elgesio internete ir kitos esamos informacijos, surinktos mūsų svetainėse / programėlėse, deriniu
Mes galime sukurti tikslines grupes susiedami kitą informaciją, kurią turime apie jus, su duomenimis apie jūsų elgesį internete, bet tik tuo atveju, jei priėmėte mūsų „išplėstinės analitikos ir tikslinės rinkodaros“ slapukus. Mes nesidalijame tiesiogiai identifikuojančia informacija apie jus su internetinės žiniasklaidos tiekėjais. Internetinės žiniasklaidos platformoms neleidžiama naudoti informacijos, kurią jiems pateikėme, jokiais kitais tikslais, išskyrus mūsų reklamos rodymą.
Pavyzdys:
Jei neseniai mūsų klientų aptarnavimo centre apdraudėte motociklą, mes naudodamiesi šia informacija pašaliname jus iš motociklo draudimo tikslinės grupės, kad neberodytume jums šių skelbimų.
3.4.4. „"Google“ ar kitų internetinės žiniasklaidos paslaugų teikėjų sukurtos auditorijos
Jei nesate mūsų klientas, bet mes darome prielaidą, kad priklausote tam tikrai mus dominančiai tikslinei grupei, galime jums pasiūlyti mūsų manymu jums aktualų draudimą.
„Google“ yra vienas didžiausių internetinės reklamos kanalų. Pagal „Google“ privatumo politiką „Google“ savo platformoje renka įvairius duomenis apie jus kaip naudotoją. „Google“ gali klasifikuoti jus kaip konkretų tikslinį naudotoją pagal tai, kas, „Google“ duomenimis, jus domina. Tada šioms kategorijoms galime rodyti savo reklamą. Dėl to jums gali būti rodomi mūsų reklamos ir kai kurių internetinių dienraščių svetainėse.
Mūsų reklamos rodomos tik mūsų pasirinktai tikslinei auditorijai. Mes neturime informacijos apie šių tikslinių grupių asmenų tapatybę. Tik tada, kai spustelėsite mūsų reklamos nuorodą ir apsilankysite mūsų svetainėje (-ėse), galėsime gauti ribotą informaciją apie jus.
Atkreipkite dėmesį, kad neturime jokios įtakos tam, kaip „Google“ renka duomenis apie jus ar kaip kuriamos tikslinės auditorijos. Reklamų rodymui pasirenkame tik tas grupes, kurios, mūsų manymu, buvo sukurtos iš duomenų, kuriuos patys pateikėte „Google“, arba jei turime pagrindo manyti, kad „Google“ turi galiojantį teisinį pagrindą naudoti tuos duomenis reklamos tikslais. Norėdami daugiau sužinoti apie tai, kaip „Google“ arba, pvz., internetinio dienraščio svetainė renka duomenis apie jus ir kuria tikslinę auditoriją, įskaitant informaciją apie teisinius pagrindus, rekomenduojame susipažinti su atitinkamos žiniasklaidos privatumo politika. Čia galite rasti kai kuriuos iš jų:
Pavyzdžiai:
1. Jei domitės nekilnojamuoju turtu skaitydami straipsnius ir lankydamiesi nekilnojamojo turto agentūrų svetainėse, galite matyti būsto draudimo skelbimus.
2. Jei neseniai susidomėjote turiniu apie naudotus automobilius arba apsilankėte naudotų transporto priemonių pardavimo internetinėje svetainėje, galite matyti transporto priemonių draudimo skelbimus.
4. Analitika ir ataskaitos
Bendras analitikos ir ataskaitų tikslas – kurti įžvalgas mūsų verslo plėtrai ir kurti bei tobulinti produktus ir paslaugas. Mes taip pat stebime pagrindines mūsų verslo sritis, pateikdami pagrindinius duomenis vadovybei ir priežiūros institucijoms.
Mūsų analitinio proceso rezultatas yra statistinio pobūdžio, nerodant jokių jūsų asmens duomenų mūsų darbuotojams. Asmeninės informacijos tvarkymas griežtai apsiriboja analitikais, kuriems to reikia techniniais tikslais, kad būtų galima sujungti duomenis iš skirtingų šaltinių. Visi asmens duomenys yra anonimizuojami arba pseudoniminami prieš atskleidžiant juos mūsų darbuotojams, vadovaujantis duomenų kiekio mažinimo principu.
Įprastų ataskaitų domenų pavyzdžiai gali būti pardavimai, žalos, išmokos, klientų aptarnavimas internetu ir per kitus pardavimo kanalus, produktų ir klientų portfelis bei finansinės ataskaitos. Tie patys duomenys, būdingi vienam domenui, gali būti naudojami kartu su kitais domenais. Pvz., jūsų informacija apie žalą taip pat būtų įtraukta į finansines ataskaitas.
4.1. Veiklos internete rūšys ir apimtis, stebėjimas ir ataskaitų teikimas
Pardavimai
Mes renkame anoniminius arba pseudoniminius duomenis apie įvairius klientų veiksmus perkant draudimą. Ataskaitas kuriame siekdami gauti įžvalgų ir geriau suprasti klientų lūkesčius, kad galėtume suteikti klientams dar geresnę skaitmeninę patirtį.
Pavyzdys:
Ataskaitoje atspindime draudimo pardavimus, kurie prasidėjo nuo kainos skaičiavimo internete, atlikto mūsų savitarnos kanale. Joje taip pat atspindime pardavimus, kurie prasidėjo nuo internetinės kainodaros ir buvo realizuoti viename iš mūsų neskaitmeninių pardavimo kanalų, pvz., mūsų skambučių centre arba viename iš mūsų partnerių kanalų. Norėdami tai pasiekti, sujungiame kliento elgesio internete duomenis su duomenimis apie tai, kur buvo baigta pardavimo veikla. Informacija sujungiama remiantis duomenų stebėjimu, o rezultatas pateikiamas tik apibendrintai. Tai reiškia, kad ataskaitoje pateikiama tik apibendrinta informacija apie pardavimus ir kanalus be asmens duomenų.
Klientų savitarnos naudojimas (pvz., pardavimas internetu ir žalų administravimas)
Siekdami suprasti, kaip veikia skaitmeninis savitarnos kanalas ir ar patogiai mūsų klientai gali savarankiškai tvarkyti savo draudimus, pvz., keisti profilio informaciją, pasirinkti mokėjimo būdą, keisti sutartis, pranešti apie įvykius ir pan., mes tvarkome duomenis ir rengiame ataskaitas, kad nustatytume problemines sritis ir neišspręstus poreikius ir pagal tai galėtume tobulinti savo paslaugas.
Pavyzdys:
Kai prisijungiate prie mūsų internetinės savitarnos ir joje atliekate veiksmus, mes renkame duomenis apie tai, kur sustojote, ir bendrų tendencijų apibendrintus duomenis. Stebėdami šiuos modelius galime tobulinti savo paslaugas.
Funkcijų kūrimas ir vystymas
Siekdami tobulinti skaitmenines paslaugas, pvz., svetaines / programėles, analizuojame jų funkcionalumą, rinkdami ir apdorodami elgsenos duomenis bei rinkdami tiesioginius klientų atsiliepimus per apklausas ir įvertinimus. Mes taip pat galime atsiųsti jums apklausą po to, kai susisieksite su mumis.
Kai gaunate apklausą iš „If“, tai reiškia, kad norime daugiau sužinoti apie jūsų patirtį naudojantis mūsų paslaugomis.
Mes naudojame dirbtinio intelekto algoritmo įrankį, analizuojant skambučius mūsų klientų aptarnavimo centre, kad geriau suprastume, kas turi įtakos klientų pasitenkinimui mūsų klientų aptarnavimu pokalbio metu. Analizei naudojame anoniminio pokalbio transkripciją ir ji grindžiama tuo, kokie žodžiai buvo naudojami pokalbyje. Analizės tikslas yra pagerinti mūsų klientų aptarnavimą apskritai.
Pavyzdys:
Jei atsakysite į apklausos klausimus apie jūsų patirtį naudojantis mūsų svetaine, vėliau atliksime anoniminę analizę. Jei pranešite apie neigiamą patirtį, susijusią su konkrečia tinklalapio funkcija, galime naudoti ataskaitas, kad peržiūrėtume jūsų elgesį internete ir nustatytume kliūtis, neįprastą veiksmų trukmę ir nelogiškas veiksmų sekas. Tai padeda mums tobulinti mūsų svetainę.
Taip pat elgiamės, jei pateikiate mums atsiliepimą, pvz., apie žalos registravimo procesą. Visi mūsų analizuojami duomenys yra apibendrinti ir jokie asmens duomenys nenaudojami.
Norėdami geriau suprasti savo klientų poreikius ir optimizuoti paslaugas bei patirtį, naudojame „Hotjar“ - technologinę paslaugą, padedančią mums geriau suprasti mūsų svetainės lankytojų patirtį (pvz., kiek laiko ir kokiuose puslapiuose jie praleidžia, kurias nuorodas jie pasirenka spustelėti), o tai savo ruožtu padeda mums kurti ir teikti paslaugas pagal gautus atsiliepimus. „Hotjar“ naudoja slapukus ir kitas technologijas, kad rinktų duomenis apie mūsų klientų ir jų įrenginių elgesį. „Hotjar”, kaip mūsų duomenų tvarkytojui, pagal sutartį draudžiama parduoti bet kokius mūsų vardu surinktus duomenis arba dalytis jais su kitomis šalimis.
4.2 Finansinės ir vadovybės ataskaitos
Mes analizuojame internetinę pardavimo ir išmokų informaciją bei kitą informaciją, kurią surinkome apie jus, įžvalgoms apie „If“ ekonominę veiklą ir tam, jog pateiktume ataskaitas mus kontroliuojančioms institucijoms. Šios ataskaitos taip pat naudojamos ir „If“ vadovybės ataskaitoms, jai nuolat prižiūrint pagrindinius įmonei svarbius rodiklius. Ataskaitos pateikiamos apibendrinta forma.
Būdama ne gyvybės draudimo įmonė, veikianti finansų sektoriuje, „If“ turi teisinę prievolę pranešti apie veiklos ir finansinius rezultatus finansų priežiūros institucijoms. Be to, mes stebime pagrindines savo verslo sritis, rengdami ataskaitas ir analizes, pagrįstas klientų duomenimis. Tai leidžia mums plėtoti savo verslą, gerinti klientų aptarnavimą, sistemas ir operacijas duomenimis pagrįstu pagrindu. Jūsų sutarčių ir išmokų duomenys naudojami statistinio pobūdžio ataskaitoms, kuriose nėra asmenį identifikuojančios informacijos.
Pavyzdys:
Jei per mūsų svetainę įsigijote būsto draudimą, duomenys, susiję su įsigytu produktu, atsispindės mūsų pardavimų ataskaitose. Jūsų draudimas taip pat yra „If“ finansinių rezultatų, įskaitant galimas žalas, ataskaitose. Šiuos duomenis taip pat galime naudoti norėdami išanalizuoti savo rinkos dalį toje vietovėje, kur yra jūsų būstas.
5. Teisinis pagrindas
Mes tvarkome, saugome ir naudojame duomenis įvairiais teisiniais pagrindais, kaip nurodyta toliau ir aprašyta 3 dalyje „Rinkodaros kanalai ir tikslai“ ir 4 dalyje „Analitika ir ataskaitos“":
i. Teisėtas interesas.
ii. Jūsų duoti sutikimai:
a. mūsų slapukų nustatymams ir kitiems internetiniams identifikatoriams
b. mūsų partneriams, kad jie galėtų dalytis su mumis trečiųjų šalių duomenimis
c. socialinės žiniasklaidos platformose ar internetinėje žiniasklaidoje arba jūsų privatumo nustatymuose
d. mūsų elektroninei ir tiesioginei rinkodarai.
iii. Teisinė prievolė.
5.1 Elektroninės ir tiesioginės rinkodaros teisinis pagrindas (susijęs su 3.1 punktu)
Teisėtas interesas
Jei esate mūsų klientas, mes siųsime jums pasiūlymus ar informaciją apie draudimus, pagrįstus jūsų esamais santykiais su mumis, el. paštu, SMS žinute ar telefonu. Mes nesiųsime jums pasiūlymų, jei atsisakėte gauti rinkodaros medžiagą iš mūsų.
Jei lankėtės mūsų svetainėje (-ėse) ir skaičiavote draudimo kainą mūsų internetinėje parduotuvėje, tačiau neužbaigėte pirkimo, galime su jumis susisiekti el. paštu, SMS žinute ar telefonu. Tai yra mūsų kokybės užtikrinimo ir aktyvaus klientų aptarnavimo proceso dalis. Mes susisieksime su jumis remdamiesi informacija, kurią anksčiau mums pateikėte ir tik tuo atveju, jei neatsisakėte susisiekti su mumis rinkodaros tikslais.
Siekdami užtikrinti, kad būtumėte tinkamai apdrausti, galime naudoti turimą informaciją apie jus, kad informuotume jus apie kitus draudimo produktus, kurie, mūsų manymu, jums bus naudingi.
Sutikimas
Jei nesate mūsų klientas, duomenų tvarkymo teisinis pagrindas daugeliu atvejų yra jūsų duotas sutikimas (žr. ii a ir ii d), kurį davėte mums įvairiais komunikacijos kanalais, pvz., sutikimas naudoti slapukus arba kontaktinis ir rinkodaros sutikimas.
Galbūt sutikote jog mūsų partneriai (žr. ii b) dalytųsi duomenimis su mumis sutartais tikslais, įskaitant rinkodarą. Pvz., jei esate profesinės sąjungos, kuri yra „If“ partnerė, narys, galime su jumis susisiekti ir pasiūlyti jums draudimą pagal partnerio sutarties sąlygas.
Jei esate „If“ klientas, galime atsiųsti jums el. laišką arba SMS žinutę. Pvz., jei turite būsto draudimą ir jūsų gyvenamojoje vietovėje numatoma audra, galime atsiųsti jums SMS žinutę ir įspėti uždaryti langus ir pan. Taip pat galime siųsti jums el. laiškus su informacija apie jūsų draudimą.
Gavę duomenis apie jus, kaip potencialų klientą iš savo partnerio, siųsime jums rinkodaros / reklaminę informaciją, remdamiesi sutikimu, kurį davėte mūsų partneriui.
5.2 Mūsų skaitmeninių paslaugų ir svetainių / programėlių turinio pritaikymo teisinis pagrindas (susietas su 3.2 punktu)
Teisėtas interesas
Kai naudojatės „If“ skaitmeninėmis paslaugomis ir gaunate pritaikytą turinį, paprastai jį siūlome atsižvelgdami į savo teisėtą interesą rodyti jums aktualią informaciją. Be teisėto intereso, kartais taip pat turime koreguoti turinį dėl teisinių reikalavimų (pvz., Draudimo įstatymo, priežiūros institucijų rekomendacijų).
Sutikimas
Jūs gausite turinį, pritaikytą pagal jūsų įprastą elgesį internete, kai grįšite į mūsų „If“ skaitmenines paslaugas. Tai bus tik tuo atveju, jei davėte mums sutikimą naudoti „Išplėstinės analitikos ir tikslinės rinkodaros“ slapukus.
5.3 Reklamos socialiniuose tinkluose ir apskritai internete teisinis pagrindas (susijęs su 3.3 ir 3.4 punktais)
Teisėtas interesas
Reklamas rodome pagal duomenis, kuriuos turime apie jus, kaip esamą klientą. Tai gali būti duomenys apie tai, kokius draudimus įsigijote arba kokiu būdu bendraujate su mumis, remiantis slapukais ar kitais internetiniais identifikatoriais mūsų svetainėse / programėlėse. Išsamesnės informacijos ieškokite 3.3.1 ir 3.4.1 punktuose.
Sutikimas
Kai po apsilankymo mūsų svetainėje / programėlėje pvz., dienraščio žiniatinklyje, pereinate į socialinės žiniasklaidos platformą ar įprastą tinklalapį, mes galime jums ten rodyti reklamą, pagrįstą jūsų ankstesniu apsilankymu mūsų svetainėje / programėlėje. Tai daroma tik tuo atveju, jei davėte mums sutikimą naudoti "reklamos ir tikslinės rinkodaros" slapukus.
Socialinės žiniasklaidos platformose mūsų skelbimus matysite tik tuo atveju, jei su tuo sutikote savo socialinės žiniasklaidos paskyros privatumo nustatymuose. Atsižvelgdami į tai, galite matyti suasmenintus skelbimus pagal savo socialinės žiniasklaidos profilį, santykius su mumis ir (arba) ankstesnius apsilankymus mūsų svetainėse / programėlėse.
5.4 Analitikos ir ataskaitų teisinis pagrindas (susijęs su 4.1, 4.2 punktais)
Teisėtas interesas
Anonimines ataskaitas kuriame tam, kad suprastume savo klientų elgesio modelius, naudojantis mūsų skaitmeninėmis paslaugomis ar pardavimo kanalais, įskaitant ataskaitų vadovybei teikimą, bei kad suprastume savo klientus bei tobulintume paslaugas.
Sutikimas
Išsamios ataskaitos apie vartotojų elgsenos modelius, sujungiant įvairius duomenų šaltinius, yra kuriamos remiantis jūsų sutikimais. Tokie sutikimai gali būti pateikti arba per slapukų ir rinkodaros sutikimą, arba individualiai.
Teisinė prievolė
Pagal galiojančius teisės aktus privalome teikti informaciją priežiūros institucijoms ir (arba) skelbti įvairias „If“ metinius ar ketvirtinius rezultatus atspindinčias ataskaitas ir kitą informaciją.
6. Kiek laiko saugome jūsų duomenis
Norėdami su jumis susisiekti:
- Jei lankėtės mūsų svetainėje ir pateikėte mums savo kontaktus, kuriais galime susiekti, mes galėsime su jumis susisiekti per tris (3) mėnesius.
- Jei esate buvęs klientas, mes galime su jumis susisiekti ne vėliau kaip po 3 metų nuo paskutinės draudimo sutarties galiojimo pabaigos.
- Tam, kad siųstume jums tik atitinkamus rinkodaros pranešimus, paprastai 13 mėnesių saugome pranešimų, išsiųstų jums el. paštu, SMS žinute arba skambučių, istoriją. Praėjus šiam laikui, po penkerių (5) metų istorija yra pseudonimizuojama ir anonimizuojama arba ištrinama.
Išimtis:
- Ne klientų duomenis paprastai visiškai ištriname po 13 mėnesių.
Norėdami pritaikyti klientų patirtį.
Mes saugosime duomenis ne ilgiau kaip penkerius (5) metus tam, kad pritaikytume jūsų kaip kliento patirtį, tačiau visada ištrinsime jūsų duomenis, kai tik bus pasiektas tikslas, kuriam duomenys buvo surinkti.
Pvz., jei apsilankėte mūsų svetainėje ar programėlėje skaičiavote draudimo įmoką dviem skirtingiems draudimo objektams, mes šiuos duomenis saugome 30 dienų.
Reklamos internete ir socialiniuose tinkluose tikslais
Kai mes esame duomenų valdytojas ir socialinė žiniasklaida yra duomenų tvarkytojas, tikslinių grupių sąrašas, kurį siūlome skirtingoms socialinės žiniasklaidos platformoms, bus ištrintas pagal duomenų tvarkymo sutartis, kurias turime su socialine žiniasklaida:
i. „Facebook“ / „Instagram“: 180 dienų
ii. „YouTube“: 540 dienų
iii. „LinkedIn“: 180 dienų
Atkreipkite dėmesį, kad mes nekontroliuojame, kiek laiko socialinė žiniasklaida kaip duomenų valdytojas saugo duomenis apie jus, surinktus iš kitų šaltinių.
Analitikos ir ataskaitų tikslais
Analitikos tikslais duomenis sistemoje „Google Analytics“ saugome 26 mėnesius. Tačiau kitais tikslais, pvz., aptikdami draudimo sukčiavimą, galime saugoti neapdorotus duomenis, kurie iš pradžių buvo surinkti naudojant „Google Analytics“, saugioje aplinkoje ilgą laiką, bet ne ilgiau nei penkerius (5) metus.
Šios taisyklės taikomos tik elgesio internete duomenims, o kitus duomenis, kuriuos turime apie jus, skaitykite dalyje „Kiek laiko saugome jūsų duomenis?“
7. Sutikimo atšaukimas (atsisakymas)
Rinkodara:
Jūs turite galimybę ir teisę bet kuriuo metu atsisakyti rinkodaros ir pakeisti arba atšaukti savo sutikimą naudoti slapukus ir kitus interneto identifikatorius.
Sutikimo naudoti „If“ slapukus ir kitus interneto identifikatorius keitimas ir atšaukimas.
Sutikimo atšaukimas ir tiesioginės rinkodaros atsisakymas
Jūs visada galite atšaukti savo sutikimą dėl tiesioginės rinkodaros arba atsisakyti tiesioginės rinkodaros, atsiųsdami mums el. laišką adresu info@if.lt.
Kaip atsisakyti rinkodaros skirtinguose socialinės žiniasklaidos kanaluose
Norėdami pakeisti ir atsisakyti rinkodaros socialiniuose tinkluose, vadovaujamės toliau pateiktomis nuorodomis:
Kokiais atvejais galime dalytis jūsų asmens duomenimis su trečiaisiais asmenimis?
Mes neparduodame, neplatiname ir kitaip nepateikiame jūsų asmeninės informacijos jokiems tretiesiems asmenims rinkodaros tikslais. Tačiau, atsižvelgiant į anksčiau aprašytus tikslus „Kaip mes tvarkome jūsų asmens duomenis?“, kai kuriais atvejais turime perduoti jūsų asmens duomenis tretiesiems asmenims. Tokie asmenys gali būti nepriklausomi duomenų valdytojai (t. y. trečiosios šalys, kurios turi savo tikslą ir pagrindą tvarkyti jūsų asmens duomenis, pvz., kiti draudikai / perdraudikai) arba duomenų tvarkytojai, veikiantys mūsų vardu ir duomenys perduodamu tik anksčiau minėtais tikslais (pvz., paslaugų teikėjams, kurie leidžia mums administruoti jūsų draudimo sutartis ir teikti jums mūsų paslaugas, arba paslaugų teikėjams, kurie prižiūri ir palaiko mūsų IT sistemas).
Mes visada įgyvendiname tinkamas technines, fizines, teisines (duomenų tvarkymo sutartys su duomenų tvarkytojais) ir organizacines priemones, kad apsaugotume jūsų asmens duomenis pagal galiojančias duomenų apsaugos ir saugumo taisykles. Visi paslaugų teikėjai yra kruopščiai atrenkami ir privalo imtis atitinkamų priemonių, kad apsaugotų jūsų asmens duomenų konfidencialumą ir saugumą.
Dokumente „Kokiais atvejais galime dalytis asmens duomenimis“ (pdf) rasite kokiais atvejais, atitinkamai pagal jūsų draudimą ir informacijos pobūdį, jūsų asmens duomenis galime atskleisti.
Kur tvarkome jūsų asmens duomenis
Jūsų asmens duomenys daugiausia tvarkomi ir saugomi Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės teritorijoje. Dėl pasaulinio mūsų verslo ir technologinių sprendimų pobūdžio tam tikrais atvejais taip pat galime perduoti asmens duomenis šalims kitose šalyse anksčiau nurodytais tikslais.
Asmens duomenų apsaugos lygis tokiose šalyse gali būti žemesnis, nei numatyta Bendrajame duomenų apsaugos reglamente Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės teritorijoje. Todėl duomenys į kitas šalis perduodami tik laikantis tinkamų apsaugos priemonių pagal taikytiną teisę, t. y. duomenys perduodami tik toms šalims, kuriose užtikrinamas tinkamas apsaugos lygis (kaip nustatyta Europos Komisijos duomenų apsaugos tinkamume ES nepriklausančioms šalims (europa.eu)), arba naudojant Europos Komisijos standartines sutarčių sąlygas (SSS) - Europos Komisija (europa.eu). Mes taip pat įgyvendiname tinkamas technines ir organizacines priemones, kad užkirstume kelią neteisėtam jūsų asmens duomenų tvarkymui ir užkirstume kelią netyčiniam jūsų asmens duomenų praradimui, sunaikinimui ar sugadinimui pagal mūsų vidaus saugumo procedūras. Reguliariai atnaujiname savo saugos politiką ir procedūras, kad užtikrintume savo sistemų ir paslaugų teikėjo sistemų saugumą ir apsaugą. Tik mūsų darbuotojai, paslaugų teikėjo darbuotojai, kuriems reikia tvarkyti jūsų asmens duomenis teisėtais nurodytais tikslais, turi prieigą prie jūsų asmens duomenų.
Asmens duomenų tvarkymo principų atnaujinimai
Mes teikiame didelę reikšmę privatumui ir nuolat stengiamės tobulėti, būti skaidrūs ir atskaitingi už tai, kaip tvarkome jūsų asmens duomenis. Todėl retkarčiais galime pakeisti ir papildyti šį pranešimą. Visi pakeitimai bus paskelbti šioje svetainėje. Taip pat svarbu, kad jūs susipažintumėte su mūsų asmens duomenų tvarkymo principais kiekvieną kartą, kai naudojatės viena iš mūsų paslaugų, nes jūsų asmens duomenų tvarkymas gali skirtis nuo to, kaip jis buvo atliktas anksčiau naudojantis paslauga.
Jūsų kontaktas
Jei turite klausimų apie tai, kaip tvarkome jūsų asmens duomenis, galite susisiekti su mūsų duomenų apsaugos pareigūnu DPO@if.lt.
Jei norite gauti mūsų turimų jūsų asmens duomenų kopiją, vadinamąjį „duomenų išrašą“, atsiųskite skaitmeniniu parašu pasirašytą el. laišką el. paštu dsar@if.lt arba ranka pasirašytą laišką If P&C Insurance AS filialui adresu T. Narbuto g. 5, 08106, Vilnius.
Paskutinį kartą redaguota: 2024 11 18