Pagalbos namuose paslauga
Šalies gyventojai vienu svarbiausių pavojų namuose laiko vandentiekio avarijas, tačiau nutikus tokiai nelaimei 29 proc. nežinotų, kur reikėtų nedelsiant kreiptis. Tokias tendencijas atskleidė draudimo bendrovės „If“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa.
„Įvykus vandentiekio avarijai skubus ir profesionalus reagavimas gali smarkiai sumažinti kylančių nuostolių dydį, todėl tokie rezultatai kelia nerimą“, – sako „If“ Lietuvos turto žalų grupės vadovė Giedrė Vitkauskienė.
Draudimo bendrovė „If“ nuo birželio mėnesio pradeda teikti skubios pagalbos namuose paslaugą. Nuo šiol savo būstą plačiausios apsaugos draudimu apsidraudę gyventojai, nutikus nelaimei, galės kreiptis tiesiai į draudimo bendrovę trumpuoju numeriu 1620 ir netrukus sulaukti profesionalios specialistų pagalbos, į kurią įeis nelaimės padarinių šalinimas ir svarbiausias remontas, pavyzdžiui, prakiurusių vamzdžių pakeitimas. Tokią pagalbą draudikai teiks be papildomo mokesčio.
„Tikimės, kad nauja paslauga mūsų klientams leis jaustis dar saugiau, nes jie galės tikėtis, kad ne tik nuostoliai bus kompensuoti po nelaimės, tačiau ir suteikta skubi pagalba netrukus po įvykio“, – teigia G. Vitkauskienė.
Draudimo bendrovė „If“ pagalbą namuose teiks ne tik įvykus vandentiekio ar šildymo sistemos avarijai, bet ir tokiais atvejais, kai pavagiami raktai ir reikia avariniu būdu atrakinti spyną, kai reikia skubiai pakeisti išdaužtą lango stiklą ar nedelsiant persikraustyti į kitą gyvenamąją vietą, o nukentėjusius namus laikinai saugoti.Pagalba bus teikiama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Per pirmus keturis šių metų mėnesius draudimo bendrovė „If“ Lietuvoje savo būsto draudimo klientų žaloms atlyginti išmokėjo daugiau nei 3,5 mln. litų.