Remontuokite automobilį sumaniai – SMART būdu
Sumanusis remonto būdas (angl. SMART – Small To Medium Area Repair Technology – mažų ir vidutinių plotų remonto technologija) yra procesas, kai automobilis remontuojamas naudojantis specializuotais įrankiais, dažais ir medžiagomis tik atitinkamoje sugadintoje arba pažeistoje vietoje.
Kodėl verta rinktis SMART remontą?
SMART technologija leidžia taupyti laiką ir pinigus remontuojant be dažymo ar dalių keitimo.
-
Greita ir patogu
Atlikti darbą trunka nuo 30 minučių iki 8 valandų. Remontuojant nebūtina keisti dalių, todėl nereikia ardyti automobilio.
-
Sutaupote
Šis būdas pigesnis nei tradicinis remontas. O remonto išlaidos turi tiesioginę įtaką sekančio poliso kainai.
-
Automobilis kaip iš gamyklos
Nereikia keisti dalių ar pjaustyti, klijuoti, dažyti ir pan., todėl automobilis lieka toks, koks buvo surinktas gamykloje.
Su meile aplinkai
Ši remonto technologija yra tvaresnė negu automobilio remontas keičiant originalias dalis. Susidaro daug mažiau atliekų, todėl mažiau teršiama aplinka (mažesnės CO2 emisijos), sumažėja detalių gamybos poveikis aplinkai.
Ką galima sutvarkyti SMART būdu?
Įlenkimų remontas be dažymo
Šis metodas naudojamas remontuoti korpuso įlenkimus nesugadinant originalios automobilio apdailos dangos. Jo išskirtinė ypatybė – apgadintos dalies geometrija atstatoma mechaniškai veikiant ją tiek iš vidaus, tiek iš išorės.
Šis procesas gali būti taikomas tokiais atvejais, kai įlenkimas padarytas įsirėmus kito automobilio durelėms, iškritus krušos ledukams arba ant automobilio nukritus nesunkiam daiktui.
Plastikinių bamperių remontas
Ši technologija pasitelkiama įvairių automobilio plastikinių dalių, tokių kaip bamperiai arba tvirtinimo detalės, remontui.
Dalyse gali atsirasti mažesnių įbrėžimų, kai jos pralenda pro įtrūkimus, arba apskritai pametamos, tačiau visa tai galima sutaisyti, remiantis šiandien turima patirtimi, kompetencija, techninėmis priemonėmis ir plastikų savybėmis.
Žibintų remontas
Esama įvairių žibintų remonto techninių galimybių ir metodų:
- nulūžusių laikiklių remontas;
- įbrėžimų šalinimas poliruojant ir lakuojant, poliruojant ir padengiant skystu polimeru arba poliruojant ir padengiant skaidria plėvele.
Jeigu žibintų įbrėžimai pernelyg gilūs, stiklai sutrūkinėję arba sudaužyti, tuomet stiklai pakeičiami.
Lydinio ratlankių remontas
Lydinio ratlankiai gali būti remontuojami šiais metodais:
- poliravimas;
- tiesinimas;
- įbrėžimų pašalinimas nupoliruojant tekinimo būdu („diamond cut“).
Lydinio ratlankių negalima virinti, jeigu paviršiuje matyti įtrūkimų.
Taškinis remontas arba dažymas
Ši technologija suteikia galimybę suremontuoti konkrečią sugadintą detalės vietą, užuot keitus ją visą. Ji gali būti naudojama tuomet, kai yra pažeistas dalies paviršius, pvz., nubraukiamas lakas ar dažai.
Struktūrinis dalių remontas
Prieinamomis remonto technologijomis galima pasinaudoti tuomet, kai dalies paviršius lygus, be jokio reljefo.
Interjero detalių remontas
Šis metodas gali būti pasitelkiamas remontuojant automobilio interjero plastikines detales, vinilinius paviršius, odą arba veliūrą.
Taip pašalinama žala, padaryta dūžtant stiklui, siautėjant vandalams, aštriais arba įkaitusiais daiktais ir t. t.
Priekinio stiklo remontas
Šia technologija galima naudotis tuomet, kai stikle atsiranda įdauža su įtrūkiais arba be jų. Geriausių rezultatų pasiekiama atlikus remontą tuoj po įvykio ir kai įdaužos vieta buvo apsaugota nuo dulkių patekimo į pažeistą vietą skaidriu lipduku.
- Įdauža negali būti priešais vairuotojui padedančių kamerų arba lietaus jutiklių veikimo zonas (dažniausiai priešais galinio vaizdo veidrodėlį).
- Įdaužos su įtrūkiais skersmuo turi būti didesnis kaip 2,5 cm.
- Įdauža negali būti arčiau negu 6 cm iki lango krašto.