Vežėjo civilinės atsakomybės draudimo įvykis

Būkite pasiruošę pateikti

• su įvykiu susijusius dokumentus (pvz., nuotraukas),

• draudimo poliso numerį,

• duomenis draudimo išmokai pervesti,

• už padarytą žalą atsakingos pusės duomenų (jei nukentėjote jūs).

Registruoti

Pervežant Jums patikėtus krovinius, gali pasitaikyti nemalonių situacijų, kaip antai: vežamas krovinys yra sugadinamas eismo įvykio metu, sugenda dėl neišlaikyto temperatūros režimo ar net sudega kilus gaisrui.

Platus tarptautinis siurvejerių, su kuriais dirbame, tinklas ir patyrę mūsų specialistai padės sureguliuoti Jūsų žalą, kad Jūs galėtumėte koncentruotis į savo pagrindinę veiklą.

Atsitikus įvykiui, kuris gali būti pripažintas draudžiamuoju pagal Jūsų sudarytą draudimo sutartį, reikia atlikti konkrečius veiksmus, kad būtų užtikrintas sklandus žalos administravimo ir nuostolių atlyginimo procesas.

Jei krovinys sugadinamas ar prarandamas dėl eismo įvykio, gaisro, vagystės ar kt.

Jei Jūsų gabenamas krovinys sugadinamas ar prarandamas dėl eismo įvykio, gaisro, vagystės ar kito staigaus ir netikėto nutikimo, įvykusio Jums pervežant krovinį:

  • Apie įvykį būtinai praneškite policijai, priešgaisrinės saugos tarnybai ar kitai pagal situaciją atsakingai institucijai. Jei yra galimybė, padarykite įvykio vietą ir padarinius fiksuojančių nuotraukų (pvz., vagystės iš transporto priemonės atveju nufotografuokite įsilaužimo požymius (pvz., supjaustytas tentas, pažeista plomba ir kt.) ir kaip atrodo krovinio skyrius iš karto po vagystės; gaisro atveju svarbu užfiksuoti gaisro židinį; eismo įvykio atveju – transporto priemonės su kroviniu vaizdą ir pan.);
  • Jei Jūsų gabenamas krovinys apgadintas dėl eismo įvykio, už kurį galimai atsakingas kitas eismo įvykio dalyvis, ir dėl įvykio nėra surašoma deklaracija, o kviečiama policija: pagal galimybes išsisaugokite atitinkamos tarnybos kontaktus ir nufotografuokite galimo kaltininko draudimo poliso duomenis;
  • Imkitės visų įmanomų priemonių gelbėti ir apsaugoti krovinį, kad žala būtų kuo mažesnė arba kad jos išvengti. Užkirskite kelią galimam žalos padidėjimui, imdamiesi protingų apsaugos priemonių, atsižvelgiant į konkrečią situaciją;
  • Apie įvykusį įvykį ar susidarius aplinkybėms, dėl kurių Jūs negalite vykdyti tolimesnio krovinio pervežimo ir/ar perduoti krovinio gavėjui, nedelsiant informuokite savo užsakovą (krovinio siuntėją) ir paprašykite jo pateikti Jums instrukcijas dėl tolimesnio elgesio su kroviniu (Jūsų interesų apsaugai rekomenduojame visais atvejais užsitikrinti, kad instrukcijos Jums būtų pateiktos raštu);
  • Nedelsiant, vėliausiai per 1 darbo dieną po sužinojimo apie įvykį, praneškite mums. Apie įvykį galite pranešti mums internetu, užpildydami šią pranešimo formą. Užregistravę Jūsų pranešimą mes susisieksime su Jumis ir prireikus pateiksime tolimesnes instrukcijas.

Jei apie krovinio sugadinimą ar praradimą sužinote tik pristačius

Kai apie krovinio sugadinimą ar praradimą Jūs sužinote tik pristačius krovinį gavėjui:

  • Jei pristačius krovinį į sutartą iškrovimo vietą gavėjas žodžiu arba raštu, pvz., įrašydamas pastabą į Jūsų važtaraščio egzempliorių ar surašydamas atskirą dokumentą (aktą), pareiškia Jums pastabas (reklamacijas) dėl gauto krovinio būklės, pagal galimybes pareikalaukite sustabdyti krovinio iškrovimą kol kol patvirtinsime, jog krovinys gali būti iškrautas mūsų atstovui nedalyvaujant;
  • Jei neturite galimybės sustabdyti krovinio iškrovimo prieš sulaukiant draudimo bendrovės instrukcijų tuo klausimu arba egzistuoja objektyvios aplinkybės, dėl kurių reikia nedelsiant iškrauti krovinį, nufotografuokite krovinį dar jam esant transporto priemonėje arba konteineryje (prieš iškrovimą), kad galėtumėme įvertinti krovinio sudėjimą, tvirtinimą bei pakuotę, o iškrovus krovinį fotografijomis užfiksuokite konkrečius akivaizdžiai matomus krovinio pažeidimus;
  • Jeigu iškrovimo vietoje Jūsų reikalaujama pasirašyti kokius nors dokumentus, kurių turinys Jums nėra suprantamas, atsisakykite juos pasirašyti. Jeigu neįmanoma išvengti pasirašymo, tuomet pasirašomame dokumente reikia pažymėti „sign, but don’t understand“ (t.y. „pasirašau, bet nesuprantu“);
  • Nedelsiant, vėliausiai per 1 darbo dieną po sužinojimo apie įvykį, praneškite mums. Apie įvykį galite pranešti mums internetu, užpildydami šią pranešimo formą. Užregistravę Jūsų pranešimą mes susisieksime su Jumis ir prireikus pateiksime tolimesnes instrukcijas.

Jei gaunate raštišką pretenziją dėl krovinio praradimo, sugadinimo ar pavėluoto pristatymo

  • Net jeigu krovinio pervežimo metu neįvyko jokių įvykių, galėjusių pakenkti Jūsų gabentam kroviniui ir krovinio pristatymo metu Jums nei žodžiu, nei raštu (įrašant reklamaciją važtaraštyje) nebuvo pareikštos pastabos dėl gauto krovinio būklės*, egzistuoja galimybė, kad gausite trečiojo asmens pretenziją dėl nuostolių atlyginimo (pvz., dėl krovinio priėmimo metu galimai neakivaizdžių pažeidimų, dėl pavėluoto krovinio pristatymo ir kt.).

*Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad, esant raštiškoms pastaboms važtaraštyje dėl krovinio būklės, laikoma, jog vežėjas yra tinkamai informuotas apie žalą, todėl, jeigu Jūsų važtaraščio egzemplioriuje yra įrašytos gavėjo pastabos (net jeigu Jūs nesuprantate jų turinio, pvz., dėl kalbos barjero; arba spėjate, kad žala nedidelė ir dėl to galimai neverta informuoti savo draudiko), visais atvejais praneškite mums apie žalą ir galimas pretenzijas iš karto, o ne jau sulaukę galutinės raštiškos pretenzijos. Tai itin svarbu, nes nesavalaikis pranešimas gali labai apriboti mūsų galimybes ištirti įvykį ir priimti teisingą sprendimą.

  • Gavę raštišką reikalavimą dėl žalos kroviniui atlyginimo, pretenziją ir jos priedus atsiųskite mums. Jeigu gavote pretenziją dėl įvykio, apie kurį mums nebuvote pranešę, tuomet prieš tai būtinai užpildykite šią pranešimo formą. Užregistravę Jūsų pranešimą mes susisieksime su Jumis ir prireikus pateiksime tolimesnes instrukcijas.
  • Be mūsų sutikimo neprisiimkite jokių įsipareigojimų dėl žalos atlyginimo, neapmokėkite ir nepripažinkite jokių pretenzijų arba apmokėjimo reikalavimų.

Jeigu manote, kad Jūs nesate atsakingi už padarytą žalą kroviniui

  • Gabenant Jums patikėtus krovinius gali kilti tokios situacijos, kai krovinys yra sugadinimas arba prarandamas ne dėl Jūsų kaltės. Patyrę mūsų specialistai ir partneriai (siurvejeriai) įvertins gautus dokumentus ir, egzistuojant pagrindui, padėsime (patarsime kaip) Jums atmesti nepagrįstas pretenzijas.
  • Pažymime, kad siekiant tinkamai apginti Jūsų interesus, mums itin svarbus Jūsų bendradarbiavimas. Jeigu manote, kad pretenzija Jums reiškiama be pagrindo, pateikite mums savo poziciją ir turimus įrodymus, kurie galėtų padėti visapusiškai įvertinti įvykio aplinkybes ir priimti teisingą sprendimą.